Lidl promocje, zniżki, kody rabatowe, kupony rabatowe

Lidl to sieć sklepów mających charakter dyskontów. Markę można spotkać w 26 krajach europejskich. W Polsce firma działa od 13 lat. Grupa odnosi duże sukcesy i ciągle bardzo się rozwija. W sklepach marki znalazło pracę mnóstwo Europejczyków, w tym 15 000 Polaków. Lidl wyróżnia się jasno sprecyzowanymi zasadami działalności. Marka skupia się na dostarczaniu swoim klientom przede wszystkim artykułów codziennej potrzeby. Nie jest to jednak towar wybrakowany. Od wielu lat marka przyciąga wysoką jakością swojego asortymentu.

Lidl posiada obecnie sklepy w niemal wszystkich krajach europejskich. Sieć jest obecna m.in. w Austrii, Belgii, Bułgarii, Finlandii, Chorwacji, Portugalii, Hiszpanii, Grecji, Irlandii, Szwecji, Szwajcarii, Słowenii, Wielkiej Brytanii, na Węgrzech, we Włoszech. Markę uznaje się za jedną z największych na całym kontynencie – swoich konkurentów pozostawia daleko w tyle. Aktualnie właściciele spółki nastawiają się na pozyskiwanie nowych rynków.  Polska sieć liczy sobie aż 517 punktów handlowych.

Aktualne kupony i kody rabatowe Lidl

Brak rabatów i promocji w tym sklepie

O Lidl

Lidl to znana i lubiana sieć sklepów z artykułami spożywczymi, chemią gospodarczą i akcesoriami przydającymi się w rożnych sytuacjach, np. podczas wypoczynku w ogrodzie. Niemiecka marka ma sporo oddanych fanów, którzy cenią sobie wysoką jakość produktów oferowanych w tych sklepach. Na Blip.pl można znaleźć mnóstwo kodów rabatowych, dzięki którym zakupy w Lidlu staną się jeszcze bardziej atrakcyjne. Prezentujemy wszystkie aktualne promocje oraz wspaniałe okazje organizowane przez sieć. Kody rabatowe w dużej mierze dotyczą wybranych produktów, część z nich odnosi się do sezonowych promocji, lub tygodni tematycznych.

O Lidlu

Lidl to sieć sklepów mających charakter dyskontów. Markę można spotkać w 26 krajach europejskich. W Polsce firma działa od 13 lat. Grupa odnosi duże sukcesy i ciągle bardzo się rozwija. W sklepach marki znalazło pracę mnóstwo Europejczyków, w tym 15 000 Polaków. Lidl wyróżnia się jasno sprecyzowanymi zasadami działalności. Marka skupia się na dostarczaniu swoim klientom przede wszystkim artykułów codziennej potrzeby. Nie jest to jednak towar wybrakowany. Od wielu lat marka przyciąga wysoką jakością swojego asortymentu.

FHZ_KW33_nowe

Lidl posiada obecnie sklepy w niemal wszystkich krajach europejskich. Sieć jest obecna m.in. w Austrii, Belgii, Bułgarii, Finlandii, Chorwacji, Portugalii, Hiszpanii, Grecji, Irlandii, Szwecji, Szwajcarii, Słowenii, Wielkiej Brytanii, na Węgrzech, we Włoszech. Markę uznaje się za jedną z największych na całym kontynencie – swoich konkurentów pozostawia daleko w tyle. Aktualnie właściciele spółki nastawiają się na pozyskiwanie nowych rynków.  Polska sieć liczy sobie aż 517 punktów handlowych.

pl_godziny_otw_184x211

Lidl – historia marki

Historia Lidla rozpoczęła się w latach 30-tych ubiegłego wieku. Wówczas to w Szwabii Josef Schwarz dołączył do rodzinnej firmy Südfrüchte Großhandlung Lidl & Co. Przedsiębiorstwo zajmowało się magazynowaniem i sprzedażą owoców południowych. Szwarz postanowił nieco zmienić charakter firmy – dodał do asortymentu inne artykuły spożywcze. Wówczas też zmieniono nazwę przedsiębiorstwa na Lidl & Schwarz Lebensmittel-Sortiments-Großhandel. W tamtym czasie nikt jednak nie myślał o tym, że po latach marka zamieni się w wielką sieć dyskontów. Marzenia o jakimkolwiek sukcesie zostały szybko zaprzepaszczone przez trwającą II wojnę światową. Firmę prawie w całości zniszczono w 1944 r. Potrzeba było 10 lat, by przedsiębiorstwo względnie się odbudowało.

W drugiej połowie lat 60. rodzina Szwarzów postanowiła zaryzykować i rozszerzyć swoją działalność. W Backnang został otwarty pierwszy sklep wielkopowierzchniowy. Początkowo miał szyld z nazwą „Handelshof”. Sklep okazał się strzałem  dziesiątkę. Rozwijał się na tyle dobrze, że w latach 70. postanowiono o ekspansji i delikatnej zmianie profilu.  Syn Josefa Schwarza, Dieter, zdecydował się na uruchomienie sieci marketów i zmianę nazwy. Za 1000 marek odkupił wówczas prawa do używania nazwiska Lidl. Do 1977 r. udało się otworzyć 30 marketów pod nowym szyldem.

Po wielu latach rodzinna firma Szwarzów została sprzedana spółce Dieter-Schwarz-Stiftung GmbH. Zmiana ta miała największy wpływ na sukces marki Lidl. Obecnie marka to lider sprzedaży samoobsługowej w Europie. Sieć przejmuje również inne markety – w tym np. znaną sieć Plus. Sukcesywnie buduje także nowe punkty handlowe. Póki co wszystkie sklepy znajdują się w zachodniej Europie. Sieć planuje jednak rozwinąć swoje skrzydła także na Wschodzie.

aplikacja(1)

Lidl – główne strategie informacyjne

Lidl wydaje sporo pieniędzy na reklamę. W kwietniu 2016 r. marka przeznaczyła w Polsce na promocję prawie 60 milionów złotych. Właściciele postawili zarówno na reklamy internetowe, jak i telewizyjne i radiowe. Obecnie głównymi postaciami, które kojarzymy z marketingiem Lidla, to Dorota Wellman i Karol Okrasa. Oboje prowadzą co tydzień swój program reklamowy – początkowo ukazywał się on na TVP1. Obecnie można ich oglądać w TVN.

5e101bdc1db1-aneta_zajac_motyw_1850x565

Wcześniej czołowym agitatorem marki był Pascal Brodnicki, który wraz z Karolem Okrasą  tworzył bardzo ciekawy program oparty na kulinarnych „sporach”. Każdy z prezenterów miał za zadanie pokazać przepis na świetne danie. Pascal zawsze stał po stronie smaków z całego świata. Karol Okrasa natomiast próbował skupić się na tradycyjnej polskiej kuchni. Aktualnie program obejmuje dyskusje z zaproszonymi gośćmi. W pewnym sensie można go porównać do telewizji śniadaniowej. Poruszane tematy dotyczą np. zdrowego stylu życia, prób odchudzania, porad kulinarnych. Zarówno dawne odcinki z Pascalem Brodnickim, jak i nowe z Dorotą Wellman można znaleźć na kanale Lidla na Youtube (KuchniaLidla.pl).

nl_banner

Warto zauważyć, że Lidl podąża za duchem czasu. Sieć wykorzystuje różne środki komunikacji, żeby dotrzeć do swoich klientów. Marka posiada swój profil na Facebooku. Można z niego dowiedzieć się o najważniejszych akcjach wyprzedażowych i promocyjnych sieci. Jedną z ciekawszych akcji zorganizowanych za pośrednictwem Facebooka była „Wielka noc okazji dla Facebookowiczow”. W specjalnym głosowaniu można było wybrać 10 sklepów, które zostaną otwarte na noc. Nocne zakupy wiązały się z szeregiem atrakcyjnych zniżek i wyjątkowych okazji.

Pracownicy_184x211

Co ciekawe, o samych decyzjach podejmowanych wewnątrz struktury Lidla niewiele wiadomo. Wszelkie szczegóły działalności Dieter-Schwarz-Stiftung GmbH są utrzymywane w dużej tajemnicy. Właściciele raczej nie decydują się na udzielanie wywiadów lub organizowanie konferencji prasowych. Wiadomo jedynie tyle, że ciągle żyjący Dieter Szwarz jest obecnie jednym z najbogatszych Niemców. Spółka nie podaje do publicznej wiadomości nawet takich newsów, jak np. dotowanie jakiejś organizacji charytatywnej lub sponsorowanie ośrodków naukowych. Lidl w ciszy po prostu sukcesywnie się rozwija. Dla sieci nie był straszny ostatni kryzys ekonomiczny, który podkopał finanse szeregu przedsiębiorstw. Dzięki przemyślanej polityce marka znacznie wyprzedziła swojego największego konkurenta, czyli sieć marketów ALDI. Warto śledzić okazje i promocje Lidla.

Lidl – filozofia firmy w punktach

Lidl ma bardzo solidnie sprecyzowaną filozofię wszystkich swoich działań. Ta międzynarodowa firma dba o to, by nie tracić zaufania swoich klientów. Spółka respektuje różnorodność kultur oraz akceptuje rozmaite tradycje i wartości gloryfikowane w każdym kraju, w którym funkcjonuje. Niemniej główne zadania firmy są szanowane na całym świecie. Politykę firmy można przedstawić w kilku głównych punktach:

  • głównym celem marki jest przede wszystkim osiągnięcie zadowolenia klientów;
  • pozycję na rynku mają wyznaczać przede wszystkim duża wydajność pracy oraz atrakcyjne ceny;
  • intensywny rozwój firmy polega na ciągłej ekspansji oraz podnoszeniu standardów w już istniejących punktach handlowych;
  • wszystkie markety to tak naprawdę filie jednej marki, dlatego każdy pracownik wykonuje swoje obowiązki zgodnie z ujednoliconym systemem;
  • marka stara się jak najbardziej uprościć wszelkie procedury, by obsługa klienta była dla niego jak najbardziej komfortowa i szybka;
  • Lidl przestrzega prawa krajowego oraz wszelkich krajowych i międzynarodowych wytycznych;
  • firma szczyci się dużym szacunkiem wobec praw ekonomii. Marka respektuje także prawa socjalne oraz potrzeby ekologii;
  • każdy pracownik firmy zobowiązany jest do równego traktowania wszystkich klientów sieci;
  • Lidl dotrzymuje zobowiązań i umów, które podpisuje ze swoimi pracownikami;
  • pracownicy mogą liczyć na sukcesywne pochwały i programy motywacyjne – wzajemny szacunek pozwala na utworzenie przyjemnej atmosfery w pracy.

Jakosc_pop

Lidl – czym wyróżnia się marka?

Oferta Lidla opiera się przede wszystkim na produktach oryginalnych marek. W sklepach można się zaopatrzyć m.in. w produkty Pikok, Bluedino, Cien, Fruit Jumbo lub Pilos. Artykuły te są tworzone wspólnie z polskimi producentami. Warto zauważyć, że dostawcy Lidla są wielokrotnie sprawdzani pod kątem jakości. Zwyczajowe normy dla Lidla są zbyt małe. Sieć skupia się na tym, by wszelkie produkty prezentowane na półkach były bez zarzutu. Dlatego do sprzedaży dopuszczane są tylko te, które znacznie przewyższają podstawowe normy.

nowosci_200px

Lidl systematycznie rozwija asortyment własnych marek. Nowe produkty pojawiają się przede wszystkim po analizach preferencji konsumenckich. Jeżeli klienci narzekają na brak jakiegoś artykułu w ofercie, wówczas specjaliści Lidla próbują zaspokoić ich oczekiwania w następnym sezonie (lub jeszcze szybciej, jeśli jest to możliwe). Trzeba jednak pamiętać o tym, że tworzenie nowych linii produktów to długotrwały i dosyć kosztowny proces. Oprócz odpowiednich składników samego artykułu, trzeba zadbać o opakowanie i loga. Linie muszą też korespondować ze sobą i wzajemnie się uzupełniać. Bez tego rodzaju działań nie jest możliwe stworzenie szerokiego asortymentu, którego jakość będzie zadowalać wszystkich klientów – tych bardziej zamożnych i tych trochę mniej uposażonych.

2016-BANNER_pieluszki

Najlepszym dowodem na to, że Lidl jest szanowany przez swoich konsumentów, są osiągane przez markę sukcesy. Sieć sklepów jest doceniana  zarówno przez ekspertów z branży spożywczej, jak i przez „zwykłych” klientów. Warto zauważyć, że różnorodność oferty Lidla nie polega wyłącznie na inwestowani w rozmaite marki. Sieć dba o to, by w sklepach można było kupić produkty z całego świata. Lidl to swoiste „targowisko różności”. Jedną z najbardziej popularnych akcji marketingowych marki jest akcja dotycząca kulinarnych tygodni tematycznych. To właśnie Lidl pierwszy wpadł na ten pomysł, bardzo szybko został on jednak skopiowany przez inne dyskonty, np. Biedronkę.

content_geschichte

Międzynarodowy charakter marki pozwala na promowanie polskich wartości i produktów w całej Europie. Produkty polskich dostawców można znaleźć w sklepach Lidla m.in. w Rumunii, Bułgarii, Czechach, na Słowacji, na Węgrzech oraz w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Na wyspach regularnie organizowany jest Tydzień Kuchni Polskiej. Czy Europejczycy polubili produkty z Polski? Wbrew powszechnemu mniemaniu polscy producenci cieszą się w UE dużym poważaniem. Konsumenci zagraniczni uważają, że artykuły polskiego pochodzenia prezentują wysoką jakość i są bezpieczne. Do popularności rodzimych produktów znacznie przyczynia się Lidl, który mocno wspiera nasz eksport. Promocje Lidla także wpływają na popularność produktów i samego sklepu.

Lidl – nagrody

Sieć Lidl zdobywa sporo nagród branżowych. Z roku na rok tytułów przybywa. Eksperci doceniają przede wszystkim wysoką jakość oferowanych produktów, ale także bardzo dobrą obsługę oraz warunki pracy. Lidl jest laureatem m.in. Konkursów Wędliniarskich Polagra – wyróżnienie otrzymała marka własna sieci Pikok. Produkty z tej linii zostały także docenione przez inne podmioty. Pikok otrzymał godło Produkt Najwyższej Jakości Instytutu Przemysłu Mięsnego i Tłuszczowego.

Lidl został kilkakrotnie doceniony w prestiżowym rankingu tygodnika „Wprost” – chodzi o zestawienie TOP 100 Jakość Obsługi. Nagroda ta jest szczególnie ważna dla sieci, ponieważ przyznawana jest na podstawie opinii konsumentów, a nie kilku ekspertów. Lidl, dzięki swoim zadowolonym klientom, zwyciężył także w takich plebiscytach jak Trusted Brands – dzięki czemu marka mogła uzyskać tytuł Kryształowej Marki 2012. Lidl jest również laureatem Superbrands.

Co ciekawe, marka została zauważona nawet przez tak kontrowersyjną organizację jak Greenpeace. Przedstawiciele stowarzyszenia wskazali sieć Lidl w rankingu „Oceany na sprzedaż”. Uznano, że marka jest liderem wśród detalistów, którzy preferują odpowiedzialny połów ryb oraz szanują prawa ekologii  podczas sprzedaży produktów rybnych i wszelkich owoców morza.

Lidl uzyskał również (kilka razy z rządu) certyfikat Top Employers. Certyfikat ten przyznawany jest najlepszym pracodawcom, spełniającym najwyższe standardy zarówno w dziedzinie zarządzania firmą, jak i polityki pracowniczej. Obok Lidla tego typu dokumentem mogą pochwalić się tacy giganci jak Bank Pekao S.A., PKN Orlen S.A., Bank Handlowy S.A, Volvo Polsa. Branża doceniła Lidla przede wszystkim za organizowanie wielu ciekawych i prawdziwe przydatnych szkoleń.

Lidl – akcje społeczne

Lidl angażuje się w szereg akcji społecznych. Jedną z bardziej popularnych jest „W trosce o lepsze jutro”. Markę cechuje odpowiedzialność społeczna. Co ciekawe, Lidl jako jedna z nielicznych sieci dyskontowych bardzo mocno solidaryzuje się z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Co roku w sklepach organizuje się tygodniową zbiórkę pieniędzy na rzecz WOŚP. Marka jest także organizatorem akcji „Mały procent, wielka pomoc”. Polega ona na promowaniu przekazywania 1% z podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego. Poza tym Lidl angażuje się w rozmaite zbiórki żywności, które organizowane są przez Federację Polskich Banków Żywności. W okresie bożonarodzeniowym w sklepach Lidl udaje się czasem zebrać ok. 40 ton jedzenia!

Warto zauważyć, że Lidl wspiera także lokalne organizacje charytatywne, szkoły, placówki opiekuńczo-wychowawcze oraz różnego rodzaju kluby sportowe. Dosyć ciekawą i znamienną inicjatywą Lidla jest obecność na… Przystanku Woodstock. Sieć z okazji imprezy dekoruje duży kolorowy sklep w pobliżu. W trakcie trwania festiwalu organizowane są różnego rodzaju akcje ekologiczne. Swego rodzaju otwartością na klientów są ponadto kupony i kody rabatowe.

Lidl – najważniejsze informacje dla klientów

We wszystkich sklepach Lidl można płacić za swoje zakupy kartą płatniczą – zarówno przez PIN, jak i przy pomocy funkcji zbliżeniowej. Nie trzeba obawiać się jakichkolwiek limitów. Nawet za drobne zakupy można płacić kartą.

Lidl zwraca ogromną uwagę na odpowiednią jakość swoich produktów. Bardzo ważna dla marki jest m.in.  świeżość prezentowanych artykułów. Sprzedawane pieczywo i warzywa są zawsze w jak najlepszym stanie – najczęściej dopiero co przywiezione od producenta. W sklepach pracownicy są także zobowiązani do utrzymywania dużej czystości. Ma to duże znaczenie nie tylko przez wzgląd na aspekty higieniczne, ale także umilenie klientom zakupów.

chrupiace_03

Sieć zobowiązuje swoich pracowników do tego, by czas oczekiwania przy kasach był jak najkrótszy. Warto także pamiętać o tym, że jeżeli sprzedany towar okaże się jednak wadliwy lub niezgodny z ofertą, wówczas można go zwrócić do sklepu. Wcześniej jednak należy okazać paragon. Personel w takiej sytuacji zaproponuje albo wymianę towaru na inny, albo zwrot gotówki. Gwarancja dana przez producenta w żaden sposób nie wyłącza sieci z obowiązujących przepisów.

czytnik_184x211

Większość sklepów w Polsce ma stałe godziny pracy: od poniedziałku do soboty Lidl otwarty jest w godzinach 8:00 – 21:00. W niedzielę punkty handlowe zamyka się o 18:00.  Na oficjalnej stronie marki można dokładnie sprawdzić wszelkie informacje o dostępności sklepów w konkretnych dniach i w konkretnych miejscowościach.

Zniżki Lidl, rabaty Lidl, promocje Lidl

Lidl bierze udział w szeregu akcji promocyjnych pozwalających na uzyskanie atrakcyjnych zniżek. Na Blip.pl można znaleźć mnóstwo kuponów rabatowych, dzięki którym zakupy w sieci staną się jeszcze bardziej przyjemne. Kupony rabatowe pozwalają na zbicie ostatecznej ceny wybranych produktów. Część z promocji dotyczy konkretnego asortymentu. Wiele z kuponów odnosi się jednak do ogólnych, sezonowych wyprzedaży. Warto zwrócić uwagę na kupony rabatowe obejmujące popularne tygodnie tematyczne.

W jaki sposób odnaleźć interesującą nas promocję? Wystarczy na Blip.pl wyszukać zakładkę dotyczącą sklepu Lidl. Po jej uruchomieniu wyświetlą się wszystkie aktualne zniżki Lidl, promocje Lidl i kupony rabatowe Lidl.

Najpopularniejsze sklepy

Rabaty do -75% na ubrania i buty w outlecie SMYKA

Dostępny przeceniony asortyment z kategorii: Dziecko i mama, Moda dziecięca, Zabawki i gry oraz Książki i multimedia. Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów.

Kosmetyki z rabatmi do -55% w Ezebra.pl

Kosmetyki do makijażu, do manicure, do ciała i włosów w promocji do -55%

Kod rabatowy 3% za zapisanie się do newslettera

Bądź na bieżąco, otrzymuj aktualne promocje, dołącz do grona odbiorców newslettera i zdobądź dodatkowy rabat 3% na zakupy.

Ceny w 4F niższe nawet do -50%

Wielka wyprzedaż. Oferta ważna do odwołania

Outlet 4F z promocjami do -60%

W przecenionej ofercie dostępne m.in. kurtki, czapki, rękawiczki oraz bluzy. Przejdź do outletu i sprawdź aktualną ofertę.

Ostatnie rozmiary do -70% w Venezia

Kupuj ostatnie pary w najlepszych cenach, aż do 70% taniej

Sklepy o podobnym asortymencie

(c) 2016 Blip.pl
Realizacja: ASPER BROTHERS