Tesco - kody rabatowe i kupony promocyjne, zniżki, promocje

Tesco dba o zadowolenie swoich klientów. Popularność marki wynika w dużej mierze z wielu udogodnień, jakie proponują sklepy oraz z bardzo przystępnych cen. Co tydzień hipermarkety Tesco odwiedza ok. 5 milionów Polaków. Takie liczby robią ogromne wrażenie, jednak warto pomyśleć o tym, że marka faktycznie przedstawia bardzo korzystną ofertę. Firma przykłada ogromną wagę do tego, by ceny asortymentu były jak najniższe. Ponadto Tesco słynie z ofert „2 w 1” oraz atrakcyjnych cenowo produktów marek własnych.

Sieć stale poszerza swój asortyment, dzięki czemu możliwe jest zdobywanie coraz większej ilości klientów. Tesco wyróżnia się ogromną świadomością marki, błyskawicznie reaguje na zmieniające się na świecie trendy oraz pojawiające się nowe potrzeby konsumenckie. Warto zauważyć, że Tesco, jako jedyna sieć w Polsce, posiada Centra Oceny Produktów – dzięki nim klienci mogą wyrazić swoją opinię dotyczącą asortymentu sklepu. Oceny te są później dokładnie analizowane i na ich podstawie marka przygotowuje odświeżoną ofertę. Technolodzy marki, odpowiadający za standardy jakości, są bardzo wyczuleni na przekroczenie jakiejkolwiek normy. Sieć słynie z produktów w o wiele lepszym gatunku (klasie) niż jest to zalecane. Jeżeli dodamy do tego kody i kupny rabatowe Tesco, to uzyskamy ofertę godną naszej uwagi.

Aktualne kupony i kody rabatowe Tesco

Brak rabatów i promocji w tym sklepie

O Tesco

Tesco to niezwykle popularna sieć sklepów wielkopowierzchniowych. Siłą marki są bardzo niskie ceny oraz wszechstronny asortyment. W Tesco można kupić praktycznie wszystko – od produktów spożywczych, po zabawki, chemię gospodarczą, kosmetyki, artykuły biurowe, ogrodowe i wiele, wiele innych.

Na Blip.pl znajdziesz szereg aktualnych kodów rabatowych, dzięki którym zakupy w Tesco będą jeszcze przyjemniejsze i bardziej okazyjne. Kody pozwalają na uzyskanie atrakcyjnych zniżek. Rabaty wymieniane są cyklicznie, dlatego warto sprawdzać je regularnie. Trzeba pamiętać o tym, że kody są zupełnie darmowe! Właśnie z tego powodu korzystanie z nich jest tak bardzo atrakcyjne.

O Tesco

Tesco to jedna z najbardziej rozpoznawalnych oraz najsilniejszych marek w naszym kraju. Firma łączy w swojej ofercie wysoką jakość produktów oraz bardzo szeroki wybór i niskie ceny. W sklepach można zaopatrzyć się w rozmaite produkty. W prawie wszystko, co potrzebujemy mieć w domu, w ogrodzie, w garażu lub w biurze znajdziemy w sieci Tesco. Marka posiada także własną linię ubrań F&F. Warto zauważyć, że każdy sklep posiada swoje własne bistra, w których można tanio i smacznie zjeść. Tesco nagradza swoich klientów punktami Clubcard. Zbieranie ich w ramach jednego z najpopularniejszych i najlepszych programów lojalnościowych w Polsce pozwala na uzyskanie atrakcyjnych nagród.

Tesco – najważniejsze informacje

Tesco to brytyjska sieć hipermarketów i supermarketów, która posiada swoje filie w wielu różnych krajach. Sklepy marki można spotkać m.in. w Irlandii, na Węgrzech, w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Chinach, Korei Południowej, Tajlandii i Malezji. Do 2000 r. przedsiębiorstwo posiadało aż 2000 punktów handlowych w różnej wielkości. Na rynku polskim Tesco jest czołową siecią detaliczną. W naszym kraju znajduje się około 450 sklepów marki. Część z nich to wielkopowierzchniowe hipermarkety, które czynne są całą dobę. Dużo punktów handlowych ma jednak stosunkowo małe rozmiary, to raczej standardowe samoobsługowe dyskonty.

tesco

Co ciekawe, marka daje pracę ponad 30 000 Polaków. Oferuje produkty 1 500 polskich dostawców. Tesco wspiera partnerów handlowych z Polski za granicą. W 2012 r. wartość eksportu polskich przedsiębiorstw to zagranicznych sklepów Tesco wyniosła ok. 1,7 mld zł. Ze współpracy z siecią korzystają nie tylko wielkie korporacje. W sklepach Tesco można znaleźć produkty od lokalnych przedsiębiorców, np. piekarni lub wędliniarni.

Tesco – historia marki na świecie

Tesco zostało założone w 1919 r. przez syna imigranta z Polski – Jacka Cohena (miał żydowskie korzenie, stąd dziwnie brzmiące nazwisko), który zajmował się sprzedażą żywności na targach w East Endzie w Londynie. Jego towar w przeważającej większości opierał się na nadwyżkach wojskowych. Szyld Tesco pojawił się w 1924 r., kiedy to któregoś dnia w sklepie pojawił się duży ładunek z herbatą wyprodukowaną przez T. E. Stockwell. Jack Cohen oznaczył opakowania za pomocą 3 pierwszych liter firmy dostawcy oraz 2 pierwszych liter swojego nazwiska (TES-CO). Właśnie tak powstała nazwa sieci.

Firma zaczęła być notowana na londyńskiej giełdzie w 1947 r. Rok później właściciele przedsiębiorstwa zdecydowali się na otworzenie sklepu samoobsługowego, co spotkało się z bardzo ciepłym przyjęciem klientów. Marka zaczęła rosnąć w siłę. W 1956 r. powstał pierwszy supermarket Tesco (co ciekawe punkt handlowy zorganizowano w lokalu, w którym wcześniej funkcjonowało kino). Prawie 20 lat później firma zdecydowała się na dołączenie do swojej oferty sprzedaż benzyny. Lata 90. to ekspansja Tesco do krajów Europy Środkowej i Wschodniej, Irlandii oraz Azji Wschodniej.

Tesco – historia marki w Polsce

Tesco pojawiło się w Polsce w 1995 r. – wówczas brytyjska firma postanowiła kupić trzy działające w naszym państwie sieci: Minor, Savia oraz Madex. Transakcja ta pozwoliła właścicielom Tesco na poznanie polskiego rynku oraz zdobycie doświadczenia w handlu w tej części Europy (Polska dopiero co porzuciła system komunistyczny, o czym trzeba pamiętać). W 1998 r. otworzono pierwszy w Polsce hipermarket Tesco – zlokalizowano go w Centrum Handlowym Wrocław Bielany. Dzień otwarcia okazał się prawdziwym świętem kapitalizmu. Przy sklepie zebrał się wtedy ponad 40 000 tłum Polaków.

W 2000 r. w Warszawie otworzono pierwszy w Polsce hipermarket dostępny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Pomysł ten sprawił, że Tesco zyskało sporo oddanych fanów. W 2004 r. zorganizowano centrum  dystrybucyjne w Teresinie o imponującym rozmiarze 40 000 m2. Magazyn miał zaopatrywać placówki handlowe w produkty – zarówno przemysłowe, jak i spożywcze. W ostatnich latach Tesco zdecydowało się na uruchomienie ciekawych usług. Jedną z najkorzystniejszych i najatrakcyjniejszych jest zdecydowanie „Zamów i odbierz”. Usługa ta pozwala na odebranie zamówienia złożonego online w sklepie Tesco (np. w Punkcie Obsługi Klienta lub na parkingu).

Warto zauważyć, że od marca 2015 r. Tesco w Europie Środkowej działa na nieco zmienionych zasadach. Utworzono jedną jednostkę biznesową, która funkcjonuje na czterech rynkach – w Czechach, Polsce, na Węgrzech oraz na Słowacji. Punkt ten posiada jeden zespół zarządzający. Póki co można stwierdzić, że decyzja ta okazała się trafna. Biznes w tej części Europy wymaga zrównoważonego rozwoju. Wiedzą o tym wybrani specjaliści pracujący w nowo utworzonej grupie.

Ezakupy Tesco

Tesco to pierwszy na świecie sklep detaliczny, który umożliwił swoim klientom dokonywanie zakupów online. Wystarczy skorzystać z usługi Ezakupy Tesco. Wszystkie zamówione produkty są dostarczane pod drzwi klienta. Usługa ta nie działa jednak w każdym mieście i w każdym sklepie. Póki co skorzystanie z niej jest możliwe w 32 sklepach w Polsce. Zakupy są dostarczane np. we Wrocławiu, Lublinie, Opolu, Bielsku-Białej, Katowicach, Chorzowie, Rudzie Śląskiej, Knurowie, Łodzi, Warszawie, Częstochowie, Tychach, Rzeszowie, Wałbrzychu, Kielcach, Trójmieście, Zielonej Górze.

Towary można zamawiać zarówno za pomocą przeglądarki internetowej uruchamianej na PC lub laptopie, jak i dzięki aplikacji mobilnej działającej na smartfonach. W ramach usługi klienci wybierają z listy 16 000 artykułów. Pracownicy sklepu dobierają z magazynu dostępne produkty, kompletują całe zakupy i wysyłają je do klienta. Dzięki usłudze Ezakupy można w prosty sposób zaopatrzyć się np. w świeżą żywność, napoje, chemię gospodarczą, kosmetyki, akcesoria dla zwierząt, produkty dla niemowląt, książki, zabawki, produkty biurowe, produkty sezonowe.

Płatności można dokonać od razu, wykorzystując przelewy internetowe lub dopiero przy odbiorze.

Oferta Tesco – czym wyróżnia się marka?

Tesco dba o zadowolenie swoich klientów. Popularność marki wynika w dużej mierze z wielu udogodnień, jakie proponują sklepy oraz z bardzo przystępnych cen. Co tydzień hipermarkety Tesco odwiedza ok. 5 milionów Polaków. Takie liczby robią ogromne wrażenie, jednak warto pomyśleć o tym, że marka faktycznie przedstawia bardzo korzystną ofertę. Firma przykłada ogromną wagę do tego, by ceny asortymentu były jak najniższe. Ponadto Tesco słynie z ofert „2 w 1” oraz atrakcyjnych cenowo produktów marek własnych.

tesco tesco_02

Sieć stale poszerza swój asortyment, dzięki czemu możliwe jest zdobywanie coraz większej ilości klientów. Tesco wyróżnia się ogromną świadomością marki, błyskawicznie reaguje na zmieniające się na świecie trendy oraz pojawiające się nowe potrzeby konsumenckie. Warto zauważyć, że Tesco, jako jedyna sieć w Polsce, posiada Centra Oceny Produktów – dzięki nim klienci mogą wyrazić swoją opinię dotyczącą asortymentu sklepu. Oceny te są później dokładnie analizowane i na ich podstawie marka przygotowuje odświeżoną ofertę. Technolodzy marki, odpowiadający za standardy jakości, są bardzo wyczuleni na przekroczenie jakiejkolwiek normy. Sieć słynie z produktów w o wiele lepszym gatunku (klasie) niż jest to zalecane. Jeżeli dodamy do tego kody i kupny rabatowe Tesco, to uzyskamy ofertę godną naszej uwagi.

Tesco – nagrody marki

Tesco jest cyklicznie wyróżniane w wielu branżowych konkursach. Rokrocznie marka zostaje uznawana za godną nagrodzenia w najważniejszych rankingach. Tylko w 2012 r. Tesco po raz trzeci zostało uhonorowane tytułem Dobrej Marki 2012 – Jakość, Zaufanie, Renoma oraz złotym Laurem Klienta 2012 . W trakcie trwania V Forum Rynku Spożywczego i Handlu, Tesco wyróżniono certyfikatem Dobry Produkt – Wybór Ekspertów za funkcjonalność opakowań i design. W 2014 r. Tesco powtórzyło swój sukces i uzyskało cztery wyróżnienia na najważniejszych konkursach biznesowych. Wśród nich można znaleźć Laur Klienta – Lider Dekady 2004-2014, Laur Klienta 2014, Super Marka 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma, a także nagrodę SuperBrands 2012.

tesco_03 tesco_04

Tesco mocno angażuje się w różnorakie akcje społeczne. Jedną z najbardziej popularnych jest „Tesco dla szkół”. Program ten zyskał międzynarodowe uznanie, wygrał statuetkę w konkursie International Business Award 2011 za najlepszą kampanię w kategorii społeczności lokalnej. Sieć prowadzi także prozdrowotny serwis Zdrowy Apetyt, który jest dostępny na stronie internetowej oraz poprzez aplikację mobilną. Bardzo popularną akcją Tesco jest także „Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę”. Akcja polega na finansowym wspieraniu schronisk. Sieć prowadzi także własną Fundację, która zajmuje się wspieraniem dzieci (Fundacja Tesco Dzieciom).

Zniżki Tesco, rabaty Tesco, promocje Tesco

Tesco znane jest ze skutecznych działań promocyjnych. Sieć często uzyskuje nagrody za działalność w branży reklamowej. Bardzo popularne były np. filmy viralowe przedstawiające sympatycznego Pana Henia zachęcającego do zakupów. Tesco bierze udział w wielu programach promocyjnych, dzięki którym można uzyskać atrakcyjne rabaty na zakupy.

tesco_05 tesco_06

Na blip.pl znajdziesz aktualne kupony rabatowe marki. Część z nich odnosi się do wyprzedaży, inne to autorskie promocje sieci. Bardzo korzystne są kupony pozwalające na darmowe dostawy do domu zamówionych towarów. Warto także przyjrzeć się kuponom wyprzedażowym. Na blip.pl można także znaleźć informacje o kartach podarunkowych Tesco oraz wziąć udział w promocji pozwalającej na uzyskanie zniżki po zapisie do newslettera.

tesco_07

Jak znaleźć interesującą nas promocję? Wystarczy wyświetlić na Blip.pl zakładkę dotyczącą sklepu Tesco. Po jej uruchomieniu pokażą się wszystkie dostępne promocje oraz kupony rabatowe.

Najpopularniejsze sklepy

Kosmetyki z rabatmi do -55% w Ezebra.pl

Kosmetyki do makijażu, do manicure, do ciała i włosów w promocji do -55%

Kod rabatowy 3% za zapisanie się do newslettera

Bądź na bieżąco, otrzymuj aktualne promocje, dołącz do grona odbiorców newslettera i zdobądź dodatkowy rabat 3% na zakupy.

Letnia wyprzedaż do -70% w Home&You.

Skorzystaj z letniej wyprzedaży i kup wybrane artykuły do -70%n taniej.

Promocja z rabatem do -70% w iPerfumy

Co tydzień, w ramach promocji wybrane kosmetyki w niezwykle atrakcyjnych cenach z rabatem do -70%.

Wyprzedaż perfum i kosmetyków do -50% w Smyk

Duży wybór damskich i męskich perfum znanych marek z rabatami do -50%

Kosmetyki Pharmaceris o 10% taniej w Apteka Melissa

Kupuj dermokosmetyki Pharmaceris w super cenach, teraz o 10% taniej

Sklepy o podobnym asortymencie

(c) 2016 Blip.pl
Realizacja: ASPER BROTHERS